Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeHmm mysle ze teraz Kawasaki na hamowni pokaze ze ma 185km na kole i 200km na wale korb. Bo za g³osno bylo wokó³ ZX-10R zeby teraz mieli sie o¶mieszyc. Czy bmw zostalo pokonane poka¿a zapewne testy litrow na 2011rok. Ale mysle ze Bawarczycy tez nie spoczna na laurach i pokaza cos nowego w 2012 o ile swiat sie nie skonczy :D Na pewno nowa ZX-10R bedzie hiper przecinakiem z 200km silnikiem jak S1000RR. Co do reszty marek pozostaje czekac! Aczkolwiek juz wiadomo Ze R1 dalej bedzie nie zmieniona co nie wró¿y jej najlepiej. No i Aprilia RSV4 ma dostac dodatkowe 8km... "hmm"
OdpowiedzNie porównuj s1000rr i rsv4 do zx10r bo to inna pó³ka cenowa... Kawa jest najtañsza w¶ród wielkiej 4rki, co nie znaczy najgorsza. Co do mocy- zale¿y od paliwa i temperatury powietrza. Zobaczymy jak to bêdzie!
Odpowiedzchyba sie z koz³em na ³by pozamienia³e¶! S 1000RR kosztowala w podstawowej wersji kolo 60ty¶ z³ juz mi sie nie chce patrzyc na allegro czy strone producenta! a ZX-10R 59ty¶ z³ wiec wielkiej ró¿nicy nie ma! A jesli umiem czytac teraz Kawa z dodatkami typu ABS + Kontrola trakcji bedzie kosztowac wiecej niz poprzednio! Tak wiec S1000RR z tymi dodatkami kosztuje kolo 70ty¶ z³! bardzo beda zbli¿one cenowo! Z RSV4 jest to samo Podstawowa wersja tez kosztowala ko³o 60-paru ty¶ z³ a wersja Factory bodajze 85ty¶ ! Wiedza to do nauki klucz!
OdpowiedzDuch jaki ty jeste¶ m±dry!!hehe
OdpowiedzBaxiu do czego pijesz? Bo ci nie przegonie twojej R1 :P Nie pyskuj mi tu!
Odpowiedz